B'organised
PROFESSIONAL ORGANIZER

Wat gaan we doen?

"Opruimen is niet alleen fysiek, maar kan ook emotionele voordelen hebben. Het loslaten van onnodige bezittingen en het organiseren van de omgeving kunnen bijdragen aan een gevoel van welzijn, rust en controle"

Hoe gaan we te werk?
Tijdens het organiseren behoud jij altijd de controle. Het zijn immers jouw spullen, en jij bepaalt wat ermee gebeurt. Ik sta aan jouw zijde om je te assisteren bij het nemen van lastige beslissingen en om je extra motivatie te geven! Zodra je spullen zijn uitgezocht, krijgen ze een logische en vaste plek, allemaal netjes gesorteerd op soort. Dit maakt het niet alleen makkelijk om ze terug te vinden, maar ook goed bereikbaar. Je hebt volledig overzicht van wat je hebt.

Samen bespreken we wat er moet gebeuren met de spullen die je kunt laten gaan. Wil je ze doneren aan de kringloopwinkel, verkopen, weggeven, of mogen ze naar het vuilnis? Ook hier is de beslissing volledig in jouw handen, en we zorgen ervoor dat het goed aanvoelt voor jou. Wanneer je een stap verder wilt gaan en je huis gezelliger wilt maken, kan ik je daar ook bij helpen door  samen een stylingsplan op te stellen.

Intakegesprek:
Het intakegesprek vindt bij jou plaats zodat ik kan zien waar het om draait. In dit gesprek maken we kennis met elkaar, kijken we naar het knelpunt en bespreken we welk resultaat je graag zou willen behalen. Ik maak een inschatting van hoe veel tijd we nodig hebben. Daarbij hou ik  rekening met jouw persoonlijke wensen. Het gesprek duurt ongeveer 1 uur. Mocht je besluiten om met mij verder te gaan dan maak ik een gepaste offerte voor jou.

Plan van Aanpak:
Op basis van deze intake stuur ik je een plan van aanpak dat aansluit bij jouw behoeften. Hierbij geef ik een inschatting van de benodigde uren en de bijbehorende kosten. Zodra je akkoord bent, plannen we een afspraak in om daadwerkelijk aan de slag te gaan.

Samen aan de Slag:
Nu gaan we concreet aan de slag. Afhankelijk van het traject werk ik zelfstandig of samen met jou. Na elke sessie bespreken we het behaalde resultaat en plannen we indien nodig de volgende sessie in.

De afronding:
De klus is geklaard. We evalueren het eindresultaat en ik geef je nog enkele laatste tips. Als het behouden van de georganiseerde ruimte een uitdaging is, kunnen we bespreken of een terugkerende onderhoudssessie iets voor jou is. Ook krijg je voor en na foto's zodat je goed kunt zien wat je hebt bereikt. Deze foto's kunnen je ook stimuleren om de ruimte op orde te houden.

Je mag van mij verwachten dat ik:
• aandachtig naar je luister zonder te oordelen
• efficiënt te werk ga, maar altijd in jouw tempo
• duidelijk en helder communiceer
• discreet handel
• respectvol omga met jouw huis en bezittingen
• overtuigend kan zijn, met een vleugje humor

Vertrouwelijkheid:
Uiteraard ga ik vertrouwelijk om met je gegevens. Als aspirant-lid van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO) hanteer ik de beroepscode van deze vereniging, waarin geheimhouding wordt gegarandeerd.

Algemene voorwaarden:" via de NBPO