B'organised
PROFESSIONAL ORGANIZER

 Werkwijze

"Elk project is anders daarom gaan we  samen kijken naar wat jij nodig hebt"

 

Offerte

Na ons gesprek ontvang je een offerte waarin de volgende punten verwerkt zijn:

•  Omschrijving van de gemaakte afspraken omtrent de werkzaamheden
•  Een planning met de afgesproken data
•  De afgesproken kosten
•  Heb je speciale wensen dan krijg je een op maat gemaakte offerte
Indien gewenst maken we een  vervolgafspraak om andere kamers in huis onder handen te nemen.

Tarieven •  uurtarief: €46 per uur*

Pakket A  €135
• Gratis intakegesprek*

• Plan van aanpak
• 3 uur samen aan de slag (bijvoorbeeld een opgeruimde kledingkast of voorraadkast)
• Inclusief kleine organize materialen

Pakket B  €260
• Gratis intakegesprek*

• Plan van aanpak
• 2 x 3 uur samen aan de slag (bijvoorbeeld een opgeruimde garage of zolder)
• Inclusief  kleine organize materialen

* alle tarieven zijn incl BTW (vrijgesteld)

 De pakketten zij inclusief:

• Kleine organize materialen, zo kunnen we meteen aan de slag!
• Samenvatting van de sessie + evt. huiswerk om zelf mee aan de slag te gaan.
• Tussentijds contact voor advies of de bekende stok achter de deur, om je te blijven motiveren.
• Tot een maand na onze laatste sessie houden we contact, nazorg
• Verslag van je project inclusief tips, product suggesties en voor & na foto’s
• Reiskosten inbegrepen tot 20 km enkele reis, hierna bereken ik € 0,21 per km (op basis van Google maps). Exclusief parkeerkosten
•Na 18.00 uur & weekenden: 150 % van het uurtarief